Wrocław

Dzień Pierwszy

Gdy dojechaliśmy do Wrocławia, kluczowe było zobaczenie ogrodu zoologicznego. Bilety kupiliśmy wcześniej przez Internet, aby nie stać w kolejce, która czasem sięga nawet kilkuset metrów. W ZOO największą atrakcją były dla nas pingwiny! Każdy zna film animowany Madagaskar i kojarzy pingwiny, które nim grają. Pingwiny znajdujące się w zoo były niewielkie, poczekaliśmy na porę ich karmienia i z radością obserwowaliśmy jak proszą o ryby.

Następnie poszliśmy zobaczyć rynek i zjedliśmy obiad. Na naszej liście było również zobaczenie Muzeum Architektury oraz Ratuszu. Na koniec dnia zobaczyliśmy ogrody japońskie, w którym można odpocząć po całym dniu przy pięknej przyrodzie.

Dzień Drugi

Zwiedzanie rozpoczęliśmy od zobaczenia katedry św. Elżbiety Węgierskiej. Na górze kościoła znajduje się wieża widokowa, z której widać cały Wrocław. Następnie zobaczyliśmy synagogi oraz ogród botaniczny. Ogród botaniczny jest naprawdę piękny i polecamy wszystkim. Gdy już dochodziła 18 i słońce zaczęło zachodzić, Wrocław tętni życiem. We Wrocławiu napotkaliśmy na kilka kransali. Istnieje wiele legend na temat ich pochodzenia, jednak najważniejsze jest, że mieszkańcy jak i turyści się nimi zachwycają.